Ont i röva

Det finns en del nackdelar med att gå ner i vikt, om än få.
Den senaste jag kommit underfund med är att det är inte så mjukt att sitta längre.
Det gör ont i rumpan om jag sitter på hårda underlag, och det gjorde det inte förrut.
Måste ordna kudde till bastun, för det är inget skönt och basta mera:)

Ska och simma idag hade jag tänkt, men den där Maken är på övning igen med räddningstjänsten.
Storbarnen får väl rycka in, det var länge sen sist de behövde jobba för sitt uppehälle...

Hujja, vad trött jag är, har haft sovmorgon hela förra veckan och nu måste man stiga upp halv 7.
Gäsp, gäsp!

Bara att skriva det fick mig att gäspa igen, kan man snacka om smittsamt:)


Postat av: Nina

Javar är hon jag har också undrat?

men du kan googla en bild, spara, gå på bloggen, sätta upp en bild och ta adressen sen och sen sätta in i designen där den ska vara inom parentesen () öh..lätt..jaa....hahaa

2009-03-09, 18:30:17 -
Postat av: Anonym

Hmm släpp inte in P dit så slipper du värken lol

2009-03-14, 14:01:26 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!