Släpp fångarna loss...

...det är vår!!!

Så kändes det iaf när jag satt inne i affären och tittade ut på den blåa himlen och solen som sken.
Varför kunde vi inte ha fått det vädret i går när vi var ute och grillade???
Men jag hade jättetrevligt ändå, bara det att solen gör det lite mysigare.
Och kanske lite varmare...

I morgon fyller min lilla lille-bror år, och jag hade velat vara förbi.
Men jag jobbar em och slutar först 6, och de slänger ungen i säng så jäkla tidigt så det blir väl som med stora lille-bror: Jag får vara förbi en annan dag istället.
Men det lät som om Marri skulle laga en väldigt smarrig tårta....

Usch vad jag är less på mitt jobb just nu.
Eller ett visst objekt är det väl som är måltavlan för missnöjet.
Nå, om nån har ett bra jobb att erbjuda så är det läge nu...

Postat av: Marri

Den tårtan som skulle va od åkte i skräpkorgen. men d finns cheesecake i frysen, hoppas den blev lyckad iaf! Välkommen imon! henna kan sova lite senare..:)

2009-03-16, 19:33:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!