Vi måste acceptera att livet är föränderligt

När jag gick ut och promenerade ikväll så kom ambulansen och hämtade min farmor, igen.
Jag vill inte att hon ska vara sjuk.
Jag vill inte att hon ska ha ont.
Jag vill att hon ska vara min lilla fina farmor resten av mitt liv.
Men jag vet att jag måste acceptera livets gång, även om jag inte vill.
Och det gör så ont...
Postat av: Anonym

Kram

2009-03-25, 21:50:54 -
Postat av: sussi

tänker på dig vännen och förstår hur du känner

kramelikram

2009-03-25, 21:59:30 -
Postat av: Anonym

Men oj, vad har nu hänt? Livet är tufft och jag vet att det låter hårt men vi ställs inte för mer än vi klarar av...Hoppas du förstår mig...Kramizar

2009-03-27, 07:27:16 -
Postat av: Martina

Hoppas det blir bra med henne. Och hoppas det är bra med dig. Kommer till påsk då får du åka skidor med mig men du lär nog ha bra mycket bättre kondis än mig:P

2009-03-28, 13:11:55 -
Postat av: nm

nä..det är inte kul när man inser att dom som alltid funnits hos en inte ska finnas där sen.

2009-03-30, 13:41:03 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!