Det blir nog en "Borste"

Det verkar som om vi får tillskott i familjen!
En liten vorsteh tjej!!
Eller som kompisens dotter hörde: "en borste??"

Allt är inte helt klart, men snart så vet vi.

Och jag är både förväntansfull och full av fasa för vad jag har gått med på.
Knappt att jag klarar av att uppfostra mina barn, nu ska jag ha en valp oxå...

Men Matilda och Peter ska minsann få stiga upp på mornarna, det är då ett som är säkert!

Nu måste jag gå och duscha, om jag ska kunna sova med mig själv
Postat av: matilda:)

nog kommer jag att klara av att stiga upp varge morgon! jag klarar ju av att stiga upp 6 utan att vara tröttare än vanligt!!

2009-05-06, 18:18:30 -
Postat av: mamma malin

2 dagar, ja! det här är 7 dagar i veckan i 10 år...

men nog ska ni fåjobba för valpen!

2009-05-07, 09:43:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!