Freedom

Äntligen var den där veckan avklarad.
Har inte haft tid och ork att blogga så mkt , men man är väl inte mer än människa.

Imorgon far jag och pigan till stan och ekiperar oss inför bröllopet.
Det ska bli så kul att gå på bröllop, det är allt för få som gifter sig nu för tiden.

Hade ju tänkt att vi skulle till Elvebakken på onsdag, men nu kommer gubben hem först då.
Så vi kanske inte hinner iväg förrän på torsdag.
Men det blir en lång och förhoppningsvis trevlig helg iaf.
Måste komma ihåg att ta med kameran och fota, Peter har ju gjort färdigt köket förra helgen!

Det var ju sommar här i trakterna i helgen.
Gissa hur vädret var i morse när jag vaknade på min första lediga dag?
Mulet och + 4 grader....
Men det artade sig och framåt eftermiddagen var det faktiskt riktigt fint.
Men inte så varmt, kall vind.

Nu ska jag nog hoppa i säng, eller kanske zappa lite och se om det finns nåt kul.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!