Halvvägs

Nu har halva veckan gått, bara resten kvar tills jag är ledig
Det är tufft när man är van vid att ha guben hemma och han åker iväg igen.
Men så; lagom till att man vant sig vid att han är bortrest så kommer han hem.
Och då måste man vänja sig vid att ha honom hemma igen....

Nu är det iaf slut på em denna vecka, så jag hinner laga ordentlig middag åtminstone.
Fast det blev faktiskt köttfärssås på tisdag, men det är ju snabbmat att laga ändå.

Ska till staden Kiruna på tisdag som kommer och shoppa lite kläder till bröllopet hade jag hoppats.
Men känner jag mig rätt så hittar jag inget som passar och får dra på mig nån gammal trasa tillsist.
Hade velat ha nåt klänningaktigt, så man känner sig som kvinnlig, liksom...
Men jag tror inte jag haft klänning sen jag själv stod brud.
Vilket till midsommar noga räknat skulle innebära TIO år sedan!!!
Och tre ungar, och x-antal gråa hår...

Tiden går fort när man har roligt
Postat av: Nina

men då kan du ju ha din brudklänning på bröllopet :P haha.Finns kanske inte så mkt att hitta i lilla kiruna, men nån ny trasa hittar man säkert isället för att bara ta en gammal trasa!

2009-05-14, 10:21:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!