Najs....not!

I morse när jag steg upp var hela världen vit!
Det var snöstorm ute...
Jag trodde inte mina ögon, men det var så sant, så sant.
Men egentligen kanske vi bara är bortskämda, inte brukar vi väl ha sommar i slutet av maj.
Det brukar väl snarare vara mer vinter än sommar...

Ibland blir jag så besviken på mig själv som mamma, jag vet att jag kan göra bättre, men ändå blir det fel.
Igår skulle Max hjälpa mig sätta ved i vedlådan, och så gjorde han medan jag diskade.
Eller trodde jag...
Så ropade han mamma kom och titta, nu var han klar, men se då hade han hjälpt mig att stoppa veden i spisen istället.
Och blivit alldeles svart av sot!
Så istället för att tycka han var duktig blev jag arg på honom, och han blev naturligtvis ledsen.
Varför kunde jag inte bara låta honom vara lite stolt och inte bli så himla arg jämt?
Jag blir så ledsen på mig själv när jag gör så där.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!