Och hemma igen

Det är ganska skönt att komma hem, om det inte vore för att man måste packa upp!!!
Det brukar ta nån vecka för mig att få allt uppackat...
Men det var verkligen en supertrevlig helg, trots att vädret lämnade mer att önska.

Här kommer lite bilder

 Det blev pannkakor till lunch



Så här blev det i köket, målat och listat

     

  

Det var en massa annat folk oxå, men jag måste höra med dem om de vill va me i min blogg:)

Nu ska jag gå och hänga upp en tvätt innan sängen, inget nytt under solen

Nattinatt

Postat av: nina

javisst sätt mer bilder helst på martina i konstiga vinklar.hahaha

2009-05-25, 10:55:16 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!