Tacka vet jag Grey's

DH kan slänga sig i väggen, Grey regerar:)
Men ack så sorgeligt det är just nu:(

Idag är det dags för räkningar igen.
Det funkar inte att hoppa över dem, de försvinner inte för att man inte låtsas om dem...
Så det är bara att bita i äpplet och spotta ut det.

I morgon får jag sova tills Max vaknar, vilket kan bli efter 8 om jag har tur.
Enda jag behöver göra är sparka upp gubben kl 6 och så sova vidare!!
Inga skolbarn att få iväg.
Hujja vad tomt det känns.
Jag kommer att bli tokig när de börjar flytta hemifrån...
Man bara tror att det ska bli skönt när barnen är utflugna, men jag tror nog det blir rätt tomt.

JAAAAAA!!!!!!

2-0 till Barcelona......YEZZZZ

Ja, just det, tomt blir det nog.
Och jag är redan orolig hur det ska gå för dem utan oss föräldrar.
Vi måste nog flytta med dem.
Ska höra med morsan hur man egentligen kan släppa iväg 15 åringar till stan så där??

Nä, nu må jag gå och göra mig av med de surt förvärvade korvören som hastigt kikade in på mitt konto innan de flög ut igen

Nattinatt

Postat av: Nina

Ja, det beror ju på vad de harför ungar...dina äldsta kommer nog inte vara några problem när de ska flytta men se upp med Max ;) men det är länge tills dess och då är du så härdad ocg gaaammal att du inte märker nåt :)



du kan annars rådfråga min mamma.hon överlevde ju utan hjärtattack vad jag vet..

2009-05-28, 12:24:20 -
Postat av: dh

dh kan slänga sig i vaggen grays regerar.. 14 år??:P

2009-05-28, 18:09:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!