Vad är det med DH-hysterin?

Jag kan inte förstå vad som är så super med desperate housewives?
Varje gång man kollar för det inte finns nåt annat kul att se på så fattar man nada!
Kalla mig kalle bakom för all del, men jag hänger verkligen inte med i svängarna där...

Imorgon åker storbarnen på klassresa till Tromsö.
Känns så tomt redan, de ska ju vara borta i två nätter.
Hoppas de får fint väder, och inte har alltför mkt hemlängtan.

De har förresten varit såå duktiga idag, Tilda och Petrus.
Dagis personalen har helt plötsligt fått för sig att det inte går att ändra anmälda tider mindre än en vecka innan.
Men hur ska man göra om man inte vet då??
Jäkla puckon, men nu har jag så duktiga barn så det löste sig iaf.
Peter är ju iväg igen och jag hade räknat med att han är hemma så jag hade bara satt dagis-tiden till fyra, fast jag slutade sex.
Så jag hämtade pojkarna fyra och förde hem dem till storbarnen som klarade det m bravur:)



Och här är senaste bilden på lilla Kira och hennes mamma
Postat av: Nina

äh, du fattar ju ingentiiiing! ;P

2009-05-27, 19:36:53 -
Postat av: sussi

Hallååååå

malin den e ju sååå kulig utan DH ingen tisdag!11

2009-05-27, 20:16:31 -
Postat av: Anna-Maria

Som den televisionsidiot jag är så fattar man ju nada av BÅDE DH och Greys. Tacka vet jag allsång på Skansen...he he he

2009-05-30, 09:58:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!