Wounded knee

Mitt knä värker
Jag var och försökte springa igen, och det gick bra...i två km
Sen fick jag springa intervall för det gör inte ont när jag går
Men nu bultar det

Var är det där knäskyddet???

Om ca 4 veckor kommer den lilla hunden.
Det finns de som tycker att jag vek ner mig för enkelt, när jag gick med på att skaffa hund.
Men vi har faktiskt planerat att ta en hund ett bra tag, jag och Peter.
Enda missen i planeringen var att det skulle ske när barnen (läs Max) blivit större och inte så krävande...

Fast visst undrar jag ibland hur det ska bli.
Och andra dar ser jag verkligen fram emot att åka och hämta henne.
Precis som när man är med barn!!  Ena dan euforisk, andra dan skräckslagen...

Nu ska jag kanske duscha lite, tycker det luktar lite illa kring mig.

Nattinatt
Postat av: nina

äh om du verkligen inte velat ha hund hade de nog inte blivit :)

2009-05-15, 22:11:54 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!