Äntligen fredag

Vad det nu skulle vara bra för, när man jobbar helg.
Men barnen är lediga och mindre tjat på morgon och kväll blir det.
Och när helgpasset är över så väntar en ny ledig vecka:)

Gårdagens pass i Kiruna gick si så där.
Jag hade inte huvudet på kändes det som, och hur ska Kira kunna fatta nåt om inte jag gör det?
Trots det funkar hon bättre för varje dag.
Nu bara två dar kvar, vilket påminner mig om att ringa Enid och höra om logi.
Ska ta med Matilda som har tjatat om att få följa med hur länge som helst.

Idol ikväll, men först skura toaletterna och ut på promenad m doggen.
Ut och halka igen.
Måste välan ge mig och införskaffa ett par broddar.
Tycker som det är mer för gamlingar;)

Postat av: Vivi

Jag har ett par broddar. Fick dem av min karl. Jag lægger mig tidigt, stiger upp jættetidigt, ær glømsk och har ett par broddar. Man kan nog def mig som gamling hahahah

2009-11-07, 12:38:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!