Äsch då

Det bidde inge miljoner idag heller:(
Men vi gick 4 kr plus iaf!

Har så förbålt ont i höger arm och nu även i skuldran.
Envis som man är och inte fixar broddar så fluppade jag naturligtvis igår kväll på promenaden.
Landade så fint på armen och nu känns det.
Måste väl krypa till korset och ordna lite fäste.

Kira luktar såpa idag.
Hon har fått sig ett bad:)
Och hon är så mjuk och go nu.
Ska lägga mig på golvet och kela lite med henne tror jag.

Herreje vad har sovit i natt.
Om inte Bamse väckt mig i morse kvart över 9 hade jag antagligen försovit mig...
Så skönt att inte behöva stressen med barnen på morgonen.
Måste beställa väckning av Bamse imorgon med:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!