Det var spännande!

Jag har nog aldrig varit så svettig efter en så lugn promenad.
Och då menar jag takten vi gick i Kira och jag.
Det var glashalt, och mina skor är inte de bästa på halt underlag.
Så jag var spänd som en fiolsträng hela resan.
50 minuter och lika svettig som ett helt träningspass:)

Och hon var duktig, Kira, det blir bättre och bättre att gå med henne i koppel.
Fast det kan ju inte vara så lätt att tyda vad matte menar med alla ofrivilliga ryck hit och dit när hon halkar omkring på vägkanten.
En gång snurrade hon två varv och sen satte hon sig och kollade på mig med huvudet på sned och antagligen tänkte hon:

-"Nä, nu får du fan ge dig, vad är det du vill att jag ska göra egentligen???"

Men överlag var det en helt ok promenad, mkt bra av henne.

Nu är det onsdagkväll och klockan är 21.00.
Det, mina vänner, betyder Grey's anatomy på femman.

Så bye bye!!

Ja just de,

Martina: Lättare landa med helikopter. Kl 19.30 tisdagar, välkommen.
C: Jag HATAR kameror, och dom mig. Så att du vet!!

NAttinatt
Postat av: Martina

Ja hundar är fantasiska, det syns verkligen på dem vad man själv är i för humör. Är jag irriterad och förtvilad så vill hon inte vara med mig, är jag lugn och positiv vill hon vara med mig, är jag tydlig med vad jag vill så gör hon det jag ber om. Gör hon inte det jag ber om sitter det hos mig inte henne, jag är inte tydlig och måste göra på annat sätt.

2009-11-05, 17:42:11 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!