Duracellunge

Max tog en femma (eller snarare femtio min) vid middagstid, så han var inte det minsta trött när det var dags att hoppa i säng.
Därför sover han nu i min säng, enda sättet att få honom att somna på...

Jag ska nog oxå gå och lägga mig, hela huset inkl hunden snarkar.
Fick Åsa Larssons nya bok idag, den var riktigt bra.
Bättre än den förra faktiskt.
Såpass bra att jag redan väntar på nästa:)

Och trot eller ej, men lite skurat blev det.
Den äckliga pisstoan är nu ren för en natt åtminstone...
Tog t o m väggen bakom ordentligt.
Ska det vara så svårt att sikta med den där saken?

Imorgon, eller tekniskt sett idag, blir det kaka på kaka:)
Mor har beställt en tårta för att fira att det äntligen löst sig med Jonathan och Marri.
Och sen fyller en väninna år, typ 30-nånting är det väl;)
Så det blir mycket syndande imorgon:D

Oj, det var en massa smilysar i detta inlägg, men e de så så e de!
Postat av: Nina

Vilken bok var det?läste nyss öh.. vad hette den, "tills din vrede upphör".Hon är ju bra på att få en att vilja fortsätta läsa men sen tar spänningen slut och man får ju fan inte reda på nånting känns det som.

2009-11-13, 11:28:50 -
Postat av: Malin

det var nog den, och det är nog ganska bra beskrivning egentligen.

Inget om planet och Simon och det tog lite för snabbt slut,men till slutet var boken bra och jag läste den i ett sträck igår...samma var det med den förra. skitbra till slutet, då ballade hon ur

2009-11-13, 11:36:30 -
Postat av: Nina

ja precis, som om hon fick tråkigt och bara ville få den klar!Kom imorgon om ni har tid och lust..mamma har tom rulltårta här ;)

2009-11-13, 23:43:31 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!