En del tankar i Kuttis...

Jag tankar i Kiruna nu när Statoil lagt ner!
Eller så har det verkat som iaf.
Tankat i dunkar när jag varit var och varannan dag till stora byyn.
Men nu var det slut med det, Kira klarade "examen" galant.
Hon har förvånat mig varje gång det gäller, men det är ju klart, man anstränger sig ju till det yttersta då.
Och hon funkar verkligen när jag gör rätt:)

Nu gäller det bara att lyckas övertala gubben att jag bara måste gå grundkursen till våren oxå, så vi kan gå fjällkursen nästa höst.
Det var riktigt roligt det här.

Idag har jag varit och vaccinerat smågossarna, får nu se om det blir nån reaktion på dom.
Jag fick nån slags panik/ångest när flickan i Tornio dog.
Inte en sekund innan hade jag kommit på att Philip haft förkylningsastma när han var mindre.
Och inte tänkte jag på hur dålig han blir varje gång han blir förkyld, för han har ju aldrig behövt åka in akut.
Men då blev jag riktigt rädd...
Så nu är det gjort!
Storbarnen får i skolan om två veckor.
Återstår bara att bestämma om jag och Peter ska ta.
Inte för min egen skull, men för att inte andra ska bli smittade av mig.
Nå, det finns inget vaccin kvar den här vecan så jag får några extra dgar att fundera på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!