Imorgon palt

Mamma bjuder på palt till middag.
Det är ju bara så gott, särskilt mammas.
Jag är redan hungrig...

Nu bara tre dagar kvar, det börjar kännas segt i huvudet:)
Men idag har jag fått både frisk luft och motion.
Då vi inte fick ihop folk till innebandyn så beslutade vi att lägga ner det projektet.
Istället hämtade jag ner skidorna från vindan och åkte till elljusspåret.
Efter vägen...
Det blev mycket stakande.
Gissar på träningsvärk i armarna om nån dag:)
Men jag har verkligen längtat att få komma igång med åkningen.
Det var verkligen underbart.

Hoppas det fortsätter med detta härliga väder.
Snöat i två dar nu, känns som vinter ute.
Om hon inte gillade vatten så älskar hon snö, vår hund!
Springer i högarna och busar.
Så sött!

Postat av: Vivi

Jag vill oxå ha snö. Här är det svart backe och kommer det nått ner från himlen är det regn :(

2009-11-25, 15:54:29 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!