JAAAAAAAA!!!!!!

Äntligen har det vänt och går åt rätt håll.
Idag fick vi veta att Jonathan ska få sin Marri som assistent:D
Jag och många med mig är nu såå glada och lyckliga att det känns nästan overkligt.
Sväva på små moln har liksom fått en innebörd, kan man säga:)

Jag har varit och hälsat på den lille vännen igår och idag.
Han tycker jättemycket om mig just nu, för jag sitter med honom i toaletten medan han leker i badkaret med sina "fötter".
Plastdekaler som ser ut som ett fotavtryck.
Så fort jag stiger in genom dörren säger han:

-"Faster!"

-"Jaa?"

-"Sitta!"

-"Okidoki:)"



Det är tur att han bara har en faster, då kan jag alltid säga att det är fasters gosse:)
Postat av: mia

Sanningen brukar ikapp....

2009-11-13, 09:46:15 -
Postat av: mia

Jag menar: Sanningen brukar komma ikapp.

2009-11-13, 09:52:22 -
Postat av: Malin

Jeps:) Och tack och lov, trots att det tog alldeles för länge, så tog det iaf inte längre än så här!

2009-11-13, 11:10:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!