Nå god morgon då!

Mer vår än vinter ute nu.
Och usch vilket väder det var i Kiruna igår.
Regn och blåst...
Det var inte så trevligt att träna med hunden, men det gick väl bra ändå.
Hon blir duktigare och duktigare.
Eller snarare kan man säga att jag blir det.
För det är inte hon som gör fel, hon måste ju bara förstå vad det är jag vill att hon ska göra:)

Nu är det bara tre gånger kvar, nästa gång på torsdag.
Då ska vi träna inkallning med långlina.
Det ser jag fram emot.
Sen söndag och måndag nästa vecka så är vi klara.
Måste höra med "moster" Enid om vi kan sova där en natt så vi slipper åka hem igen.
Skönt att slippa pendla, fast det har varit jättekul ändå på nått vis.

Var på hörselkontroll med Max igår.
Inga fel på hans öron, hörde allt om han bara lyssnade.
Än en gång på pappret att mina barn helt enkelt skiter i vad jag säger...

Nå nå, nu skall jag ut med Kira innan jobbet.
Ut i halkan och blåsten.
Härligt!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!