Ohladiladida

Torsdag...
Bara 8 dagar jobb kvar tills jag är ledig.
Undrar i vilket skick jag är nästa fredag:)
Säkert inte alla tomtar hemma på loftet då

Jag borde verkligen gå och vika den massiva högen med ren tvätt, jag hittar inte ens rena kalsonger åt pojkarna.
Tomt i garderoben, det mesta är tvättat, men inget verkar vilja förflytta sig själv till garderoben.
dock känns det inte som om idag är den dag som det kommer att hända...

Jag har börjat knåpa med tennarmband igen.
Helt plötsligt frågar folk om jag kan göra armband åt dom.
Och det var riktigt roligt:)
Känns mkt trevligare att gör ett åt nån speciell, istället för att göra massor till ingen särskild.

Ska lägga in bilder på de nyaste som jag gjort, jättefina modeller, men nu dör lilla vita snart så jag måste snabba mig att skriva klart och spara.

Nattinatt
Postat av: Marri

ja tänkte att du ska lära mig å göra tennarmband? Tror du jag klarar av d? :)

2009-11-20, 14:59:53 -
Postat av: malin

kunde jag lära Peter borde jag väl kunna lära dig:)

2009-11-20, 22:06:21 -
Postat av: Nina

ja å mej då??jag kan ju fingervirka

2009-11-21, 00:06:37 -
Postat av: malin

Jag får väl hålla studiecirkel.

Intresseanmälan skickas till min postlåda...

2009-11-21, 10:25:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!