Som man bäddar får man ligga

Och inatt ska vi ligga i rena, sköna lakan:)

Mina pojkar åkte till stugan idag.
Dom kom just och just over den norska gränsen, så la bilen av.
Där har de suttit i nästan fyra timmar och väntat på att bli upplockade.
Och de kommer hem igen ikväll.
Siitpil, som man säger på finska...

Jag har haft en lite annorlunda arbetsdag idag, kan man säga.
Då jag lovat kära moster Nenne att vara till Kuttis och rasta hundar åt henne, innan jag visste att jag jobbade, så var jag tvungen att hitta nån som kunde avbyta mig en timme.
Så vi bytte, jag och Madde.
Jag tog med mig HJ och rastade hundar, och hon jobbade för mig.
Det tyckte hon var så roligt att jag tog med HJ till min mamma och fikade innan jag återlämnade honom till hans mamma.
Vi tyckte båda att det var en win-win situation, så det kan vi gör om igen:)

Nu sitter jag och försöker bestämma mig för var jag ska börja, gå ut med Kira eller dammsuga huset och skura köket...???
Vi börjar nog med hunden, I think.

Jag ska nog beställa den där jackan iaf:)
Tack Nina, det var det stödet jag behövde;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!