Söndag morgon

Jag hade kunna sitta i en bil på väg till IKEA nu...
Men det bidde inte den här gången:(
Fy tusan det hade varit kul.
Inte för att jag har så mkt att införskaffa, och ännu mindre pengar att förbruka...
Det som lockade mest var sällskapet.

Ok, jag fattar, vilket pucko!
Åka 40 mil tur och retur bara för skojs skull.(korr: enkel väg förstås)
Men vaddå:)
Det hade nog varit väldans trevligt iaf!

Det stormar lite ute.
I natt var det hårdare vind, Kira hade hittat ett ben och det beslutade sig för att komma upp mitt i natten, och när jag slängde ut henne blåste det rejält.
Dessa vintrar, inget är nånsin som man är van vid.
Hinner inte ens vänja sig vid de nya heller innan det oxå förändras...
Lika bra att vänja sig vid att inte vänja sig:)

Jaha!
Nu är det tydligen minstingens tur att ha min dator.
Lika bra att acceptera.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!