What ever...

Eller inte:)
Idag har jag jobbat sista dagen på länge.
Sköönt!
Fläskpannkaka i ugnen, sen blir det till att städa så vi kan börja julpynta.
Får se hur mycket vi orkar sätta upp idag, jag ids inte stressa.
Har ju nästan hela nästa vecka på mig.

Imorgon IKEA.
Det har varit många planerade turer, men jag har faktiskt bara varit dit tre gånger ju.
Nu blir det väl förhoppningsvis av, åker iväg innan sex på morgonen.
Fast jag har egentligen inte så mycket på Ikea att göra.
Ska försöka klara av lite av julklapparna istället.
Även om jag inte har någon aning om vad jag ska köpa till ungarna.
De har skrivit önskelistor, jag får väl ta med dem...

Själv har jag bara vå små obetydliga önskemål, jag gissar att jag köper dem själv så det blir rätt.
Ett merino-underställ, och ett par skidhandskar.
Såna där med tumme,som Marri har som man kan dra på fingerhandskarna.
Då kan jag åka om det blir lite kallare oxå.

Det enda jag grämer mig över är att jag missar glöggaftonen hos Crisso...
Eftersom jag skulle jobba den här helgen blev det lite dubbelbokat och förvirrad som jag är så håller jag inte reda på när jag ska göra vad...
Så det är ju inte så kuligt.

Nu är nog pannkakan klar:)
Postat av: M

2009-11-29, 13:07:35 -
Postat av: Martina

Klart du får komma och mysa med oss, vore jätte trevligt. Jag skall mysa med alkoholfri glögg och massa mandlar i:)

Kramar

2009-11-29, 13:08:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!