Dagens lärdom av Max

-"Mamma, kolla här! Om den här såg ut som den här (håller upp två leksakspistoler i var hand) så skulle dom vara likadana..."

Ja just det!

Idag var jag och grattade min morbror som fyller 60 på tisdag.
Alla mostrar var där, det var som vanligt jättekul:)
Yngsta kusinen var oxå där, Johanna, men jisses vad stor hon blivit.
Vuxen då, alltså.
Hon måste vara 17 år om jag räknar rätt...
Och så vacker:)
Men som vanligt hade jag inte kameran med mig.
Så ni får int se mig i klänning den här gången heller:)

Upptäckte dock att om man kommer klädd i nåt ovanligt (klänningen då) så läger ingen märke till att jag ser för hemsk ut i håret!
Måste alltså börja tänka mer på vad jag klär mig i så löser sig det mesta:)

Nu filmtime igen.

Nattinatt
Postat av: Anonym

Han är för härlig han MAX :) Är det verkligen sant att DU haft KLÄNNING eller är det bara nåt du påstår ;)

2009-10-25, 08:34:42 -
Postat av: Malin

Ja du måste ju tro på mitt ord, för det finns inget bildbevis...

2009-10-25, 09:59:22 -
Postat av: Nina

Jag tänker mig att du drar på dig bröllopsskruden när du ska ha klänning....haha..jag behöver verkligen bilder asså snart!

2009-10-25, 10:33:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!