Det är ju självklart

Att det var för mycket att hoppas på.
Jag är så ledsen för Jonathan och hans föräldrar som alltid kämpar i uppförsbacke.
Och sen ska ännu översittare och andra idioter knuffa dom neråt istället för att ge dem en hjälpande hand.
Ska det vara så svårt att se det bästa för ett litet oskyldigt barn.
Huff vad man känner sig otillräcklig ibland.

Men jag hoppas de orkar fortsätta kämpa tills vi hittar en lösning som är bra för Jonathan.

Så, nu måste jag försöka hitta nåt som är bra i denna värld och fokusera på det så jag inte blir helt deprimerad:)
Det går nog att åstadkomma mer om man ser ljust på framtiden, även om det är mörkt just nu.
För det kan ju inte direkt bli värre...bara bättre.

Postat av: kattzi

Verkar som det blivit en jävla prestige-sak av detta. Tänk att man inte kan se det lilla barnets behov utan bara vad som kostar minst, jag skäms över de som skall ha hand om "vår" skola och våra barn.

2009-10-12, 22:35:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!