Gubben kom hem

Så var ordningen återställd...inte:)
Det blev bara värre.
Nej då, men det blir ju alltid lite kaos när nån kommer hem från en resa.
Fast skönt ändå, slippa vara ensam mer.

Matilda var på Halloween party på fritidsgården.
Det var jättekul, massa ungar ungar och föräldrar oxå.
Hon försökte se hemsk ut men jag tyckte hon var jättefin:)




Sen har jag ju glömt sätta ut bild på Philip efter olyckan.



Just innan vi var och tog bort stygnen.

En dag kvar, sen helg igen.
Och jag får en dag extra ledigt, måndag ska jag vara i stan.
Sköönt!!
Förhoppningsvis åker jag redan på lördag så jag hinner träffa mina "syrror" och deras småttingar:)
Det skulle vara såå trevligt.

Enda är att jag måste ta med Kira eftersom hon bör vara med på hundkursen.
Det blir fullt med hundar på Movägen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!