KRA-KAR t o t

Det var med mycket undran vad jag gett mig in på som jag for till Kiruna igår efter jobbet igen.
Att köra tur och retur Kiruna för drygt en timmes hundkurs, kändes som ett väldigt idiotiskt beslut.
Men när jag körde hem var jag mer övertygad om att det blir kul det här.
Dels så vill jag verkligen att hunden ska bli så bra som hon möjligen kan, och jag har då inte verktygen till att klara det på egen hand.
Och så var han verkligen rolig att lyssna på.
Ser redan fram emot nästa träff:)

Imorse var det över 10 minusgrader ute.
Nu börjar det närma sig vintern.
Måste leta fram barnens kläder verkar det som...
Och framför allt mina egna!

Nu ska jag försöka väcka min yngsta son, han är såå seg på morgonen, värsta tonåringen redan.

Nämen, just när jag skriver detta så kommer han springandes:)
Han är nyfriserad!
På dagis...av sin kära kusin Henna.
Dom hade lekt att hon var Fammo! (Hennas fammo, Max mommo, hon som brukar klippa dem)
Man kan se det på två sätt:
Antingen så kan man tänka att hon startat en karriär som frisör tidigt och kommer bli riktigt duktig.
Eller så kan man, baserat på resultatet, tycka att hon bör söka sig in på en annan väg...

Hoppas det hinner växa ut innan skolfotograferingen...

Postat av: nina

hahaha.

du får komma på lite kaffe nästa snabbvisit i kiruna?om du hinner!

2009-10-06, 10:06:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!