Love, love, love

Det finns kärlek och så finns det kärlek.
Man kan älska på så många olika sätt, och så många olika människor.
Ingen kan ensam gör anspråk på min kärlek.
Jag tycker att jag har ett stort hjärta och i det ryms så mycket kärlek för alla mina nära och kära.
Men om nån har svårt att dela med sig, måste jag då begränsa mig?

Det finns olika sätt att älska på...
Postat av: Vivi

Tycker det är svårt det där med kärlek. Hur ska man egentligen hantera det? Hur ska man visa det nog mycket till dem man bryr sig om? Så har vi det svartsjuka, finns det nån kärlek i det? Hmmmm. Intressane det där, "Men om nån har svårt att dela med sig, måste jag då begränsa mig?" Borde väl inte vara så.

2009-10-12, 07:33:44 -
Postat av: Nina

Gör som jag, avsky alla!Så behöver man inte vara rädd för att nånkänner sig utanför.

2009-10-12, 08:53:35 -
Postat av: sussi

man bestämmer väl själv vilka man ger sin kärlek till.

jag ger utav bara faan till alla jag tycker om som Tomas Di Leva!! mera kärlek i världen!



lövjo



2009-10-12, 19:18:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!