Nu är det snart jul

Eller?
Det är ju bara 9 veckor kvar...

Skickade in barnens jultidningsförsäljning idag.
Det är verkligen en lukrativ affär för barnen.
De får sammanlagt fem premier, och 2455 kr att dela på.
Plus att jag valde en mp3 spelare till mig som jag kan ha när jag tränar:)

Jag kan verkligen förstå varför de vill sälja varje år.
Och de gör faktiskt det mesta jobbet själva, eller ja, Matilda gör väl det.
Petrus glider som bara med på ett hörn:)

Sitter och kollar DH idag, det finns inget annat intressant.
Men jag hänger som vanligt inte med...
Vilka som är med vem och hur, var och varför.
Alla verkar vara lite galna i den.
Kanske därför Nina och Sussi tycker den är så bra, dom fattar allt för de är oxå lite galna?

Idag var det en annan störd hund som attackerade Kira när Peter var ute med henne.
Hon fick ett litet hål i ena örat.
Jag ringde till ägaren och lovade ringa polisen om den kom i närheten av oss igen.
Fy fan vad less jag är på sådana som inte håller styr på sina kräk...
Postat av: Nina

Jepp, jag funderade när jag såg den att det hade varit perfekt att spela en psykopat :-D

2009-10-13, 23:28:15 -
Postat av: Vivi

Det är väl så att DH är Frustrerte fruer. Eller? Jag gillar oxå den, men orkar inte sitta uppe så länge om kvällarna.Så har inte sett den på evigheter :( Ni vet, jag e ju världens yngsta pensionär. Hehehehe.

2009-10-14, 08:59:18 -
Postat av: C

Men vad 17!!! J-kla kräk slutar väl med att Kira blir aggresiv :/ Jaha mp-3 mhm ja ja...Jag får minsann ingen prmie för wwf :( Huff da! Får jag sälja med dina barn istället ?

2009-10-14, 09:22:29 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!