NU kan vi slappna av

Inge jobb och inge skola och dagis:)
Ladda batterierna för en vecka till.
På söndag far jag till Kiruna igen, hoppas det är lika fint väder som idag.
Vi fick i "läxa" fyra olika moment att träna.
Men han glömde säga hur jag ska göra så det lär väl inte gå så bra med det:)
Nästa gång ska jag komma ihåg att fråga...

Imorse när jag rastade Kira kom en hund bakifrån och attackerade henne.
Jag tycker inte att man ska ha kvar hundar som är så störda som den där är.
Ägarna vet om att den är aggressiv och ändå låter dom den springa iväg.
Ska jag verkligen behöva ta med mig ett vapen på promenaden?
Det finns en och annan sån hund i den här byn.
Om nån av dessa skadar Kira kommer jag jävlar i mig ringa polisen och se till att de får ta bort sina kräk.
Och när polisen inte gör ett skit sen så får man väl göra det själv...

Idag kommer Sussi till byn:)
Och Lise:)
Det var såå längesen jag var med dem båda.
Vi brukade fara och fiska i Mertajärvi och vi hade alltid så himla roligt.
Hörni tjejer, till sommaren MÅSTE jag få följa med och fiska igen!

Nu ska jag gå och natta smågossarna, de större barnen sover i Maunu inatt.
Gubben i stugan så de får sova med mig:)
För inte länge sedan alls tyckte jag det var jobbigt när de kom och sov i vår säng.
Nu har jag helt plötsligt börjat tycka att det är jättemysigt:)
Och söver jag dem tidigt får jag massa egen tid framför tv:n...
Fast nu har väl idol kanske börjat.
Vi kollar väl den först

Nattinatt
Postat av: Martina

Om jag får säga som jag tycker borde du ringa polisen redan nu. För de kan förstöra din hund helt och hållet.

2009-10-11, 14:51:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!