Opsidaisy

Ibland är man bara så där dum.
Kom på att om jag sparar allt som behöver göras till lediga veckan så blir den ju allt annat än ledig...
Så jag har tvättat kläder och vikt den torra, rena.
Då har jag åtminstone inte det hängandes över mig.

Bara tre dagar kvar till måndag:)

Jag är hungrig hela tiden nu.
I flera veckor har jag klarat mig på lagom mat, men nu tänker kroppen visst ta igen allt den förlorat.
Jag vill ha nåt gott att äta på.
Ska minsann ta mig en knäckemacka m nåt gott på.
Jeps!

Har varit så där lagom dåsig idag.
Det blev sent igår kväll, kom hem strax före tolv från hundkursen.
Nästa gång blir iaf lite tidigare, skönt!
Kanske man hinner ta en kaffe hos Nina den dagen?
Hinner du baka bullar till tisdag?
Isf kommer jag:)
Fast jag äter ju inte bulla, så om ni bara är hemma så kommer jag på snabbvisit...

Nä, nu knäckemacka, sen nattinatt

Postat av: Nina

Nej jag hinner inte baka bullar, ser att jag har ett viktigt möte just innan :( vilken dag är det förresten ? :D hemma är vi ju såklart!

2009-10-15, 23:22:17 -
Postat av: Nina

Nej jag hinner inte baka bullar, ser att jag har ett viktigt möte just innan :( vilken dag är det förresten ? :D hemma är vi ju såklart!

2009-10-15, 23:23:13 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!