Sagolikt

Igår var vi på bröllop, jag, Matilda och Petrus.
Det var nog ett av det finaste, roligaste bröllop jag varit på.
Maten var jättegod, fläskkarré och potatisgratäng, och allt flöt på så bra och var så underhållande.
Massor av roliga och fina tal, och skojiga lekar med brudparet.

Jag hade verkligen kul, fast vi for rätt tidigt därifrån.

Grattis Heli och Kenneth, och tack för en underbar fest!!!

Och tack Sussi för stylingen, jag kände mig såå fin:)
Det har varit en bra helg i helg!

På fredag satt vi hos Sussi och umgicks.
Vivi och Sarah kom förbi.
Det var jättemysigt.
Men det har inte blivit mkt sömn när man tjattrar halva natten, för att sen stiga upp tidigt.
Gissar att det blir en tidig kväll i kväll...
Postat av: nina

Det kanman väl drömma om men du kan väl sätta en bild på snygg-Malin ? :) skit ungarna det är dej vi vill se :P

2009-10-05, 07:44:05 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!