Burr

Regnat så gott som hela dan i dag.
Vi var ändå duktiga jag och Kira, tog en kvällspromenad till kyrkogården.
Det duggade hela vägen så vi var lite blöta och molokna när vi kom hem, men det var skönt att vara ut en tur iaf.

Var till Sussi för att kolla om hon överlevt natten i stugan i mörka skogen.
Levde gjorde hon förvisso.
Men som Matilda sa när Sussi gick ut en sväng:
-"Hon är ju galen!"

Det har nog tagit hårt på henne det här:)

Pratar för sig själv, sjunger , skriker och svär.
Fast det kanske hon alltid har gjort...

Nä, hon är lite galen, det är hon, men det är väl därför det är så kul att vara med henne.

Imorgon ska dagis ta med barnen till Kiruna och gå på Gruvtrollets lekland.
Det tycker jag är ett superkul initiativ av personalen, och barnen ser verkligen fram emot det.
Jag får en hel ledig dag oxå, så jag ser fram emot det med:)
Ja, fast då ska jag försöka röja i skrubben som gubben slänger in allt som han inte vet vad han ska göra med när han "städar"...

Vi har förresten nåt skit i avloppen, det rinner inte ut ordentligt och svämmar över i alla golvbrunnar när man använder dem.
Och toan fylls nästan helt när man spolar.
Vad gör man???
Postat av: gruvtrollet i ensama skogen

kaostiksod

2009-09-07, 21:49:03 -
Postat av: målin

jodå, men vart sätta.

vet ju inte var det är stopp...

2009-09-07, 22:44:19 -
Postat av: nina

Usch!kanske barnen som blivit less på en leksak och slängt i toa? :) ni får börja rasta er ute på gården helt enkelt som hunden.

2009-09-08, 09:24:35 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!