God Morgon Färskpressad

Det dricker jag till frukost.
Annars ser inte dagen ut att ha vaknat på rätt sida, grått och ruggigt ute.
Men det är ju söndag, och sista arbetsdagen för veckan:)
Yezz, kan man också säga.

Tyvärr inte sista arbetsdagen nånsin, bara fem rätt på travet.
17 kr och så dela det på två, det räcker inte riktigt:)
Men en bra start, nästa vecka sätter vi den, eller hur;)

Skönt att slippa föra pojkarna till det där dagiset, några dagar som jag inte behöver slåss med dem på morgonen.
Försöker ta en dag i taget, det är ju bara två år tills de båda är i skolan...

Snacka om effektivt preventivmedel!
Aldrig att jag skaffar fler barn, och måste gå igenom det här igen...
Postat av: Nina

Din blogg är ett preventivmedel i sig Malin.Jag kan gå in och läsa här när jag får för mig att jag vill ha mer barn.NÄ jag skojade.Finns inget riktigt kaffe i huset du vet hur viktigt det är helst på morgonen..Synd att du jobbar så har jag icke kunnat förgylla din tillvaro.

2009-09-27, 10:50:37 -
Postat av: Martina

Kom och gör mig sällskap på promenad. Så segt att ta sig ut i dag fast det är fint väder ute. BLÄ vad latmasken har bitit fast i mig i dag, fast jag har ju städat och så. Nää ut och gå med lilla lady

2009-09-27, 12:59:49 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!