God Morgon

Ja inte är det klokt:)
När man väl somnat så måste man stiga upp igen...
Väckte småpojkarna kl 6 och skickade iväg dem till Kiruna.
Kan inte somna om och det är väl ingen idé egentligen.

Ska ta en låång promenad med Kira nu innan jobbet, det blev inte så mkt med det igår.
Det öste ner och hon gick inte ens ut på bakgården för att pissa igår kväll när hon hörde att det regnade:)
Vilken lovande fågelhund det verkar vara...inte!
Hade jag velat ha en kinkig hund hade jag valt en pointer, men men.

Undrar vad man skulle ta och äta till frukost?
Koka några ägg, tror jag.
Och äta med makrill på hårdmacka och dricka lite te till:)
Mums!
Nu blev jag hungrig på riktigt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!