Hoppsan

Det drar sig ned mot noll ute nu!
+0,6 grader...
Snart är det vinter, som Maxi sa när vi åkte hem från Pääri.
Och den kan ju komma när som helst, teoretiskt sett:)

Nu är det bara tre dar kvar till lediga veckan.
Det har gått fort, men ändå såå sakta.
Och nästa helg åker jag och storbarnen till staden K och ska på bröllop.
Jag längtar till fredagen, ska bli skönt att komma iväg ett par dar.

Åh, nu är det +0,4...
Jag misstänker att det blir minusgrader inatt.

Jag förde Max till Pääri och Philip till Walter innan jag åkte och hälsade på moster Enid och Sarah i Stugan.
Jag tog med Jonathan från Amanda när jag ändå var där, och så hämtade jag Max från Pääri.
När vi parkerat på gården hemma säger Max plötsligt:

-"Mamma, vi glömde nog Philip!"

Och det hade jag verkligen gjort!
Men det är inte så lätt att hålla räkningen på dem allihop, ju:(

Jag har glömt Max oxå en gång.
Hos morsan när han var bebbe.
Klädde på alla andra, gick ut och satte oss i bilen innan jag tyckte det var nån som saknades.
Han låg kvar och sov inne i vagnen...

Hur svårt kan det vara att räkna: 1, 2, 3 och 4???

Nu är det +0,1!

Nattinatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!