Jag är inte sysslolös

Det finns massor att göra.
Men inget som är särskilt kul...
Jag hade kunnat tänka mig att dammsuga.
Men det känns lite meningslöst när det sista jag gjorde igår kväll innan ungarna lade sig var just det:)

Pisstoan ska skuras idag iaf, mer än  det har jag inte satt som mål att klara av.
Allt utöver det blir ju bonus...

Jag har lärt mina barn när de var små att mamma ser allt.
Jag har ögon i nacken!
Det har tydligen funkat bra.
När Max vill att jag ska titta på honom och verkligen se vad det är han vill visa så säger han:

-"Mamma, kolla här vad bilen gjorde. Titta nu med ögonen!"...

Han tror på tomten ännu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!