Jag behöver en frisör

Innan det är dags för bröllop igen.
För nu börjar det se hemskt ut...
Hemskare än vanligt!

Och tro f-n att en dag som denna, när mitt hår och jag inte vaknat i samma världsdel ens, DÅ kommer det ett tv-team från UR (utbildningsradion) och frågar om de får göra en liten kort intervju med mig...
Ok, sa jag det ska väl gå bra.
Då ska den ene ut och hämta grejerna...ööh hallå, men det ska väl inte filmas?
Jo, tack, UR gör ju film oxå!
NEEEJ!
Men jag tordes inte säga det.
Så då blev det som det blev, och jag hoppas det programmet går typ vid elva på kvällen då ingen vettig människa kollar på tv...

Nu vaknade Petrus till och kommer och säger att han glömt att göra sin matteläxa.
Grejen är bara den att han suttit över en timme med sin läxa, ungefär 55 minuter längre än han brukar ägna sig åt den.
Tydligen har han fått mardrömmar av att vara så duktig...

Postat av: C

Nå vars är dom?? Bilderna jag fick idag?? På snyggingen ?????

2009-09-16, 21:10:14 -
Postat av: C

Vars är dom??? Bilderna som jag fick i morse???

Dom snygga??

2009-09-16, 21:11:03 -
Postat av: C

Wow allt i dubblett :) nice

2009-09-16, 21:11:56 -
Postat av: sussi

men säg inte att han har samma som sandr!!! älskar skolan men sen matte, lova att inte bli arg ¨på killimannen

2009-09-16, 23:45:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!