Jag måste få säga...

att nu måste han väl ändå ha skitit i det blå skåpet, som han Loffe sa i Göta Kanal...

Om Herr Rektor tror att han med det senaste "geni-draget" räddat sitt eget skinn, så har han verkligen skitit ner sig.
Det var som om en pusselbit föll på plats och man äntligen ser en räcka med motdrag som i slutändan kommer slut med honom i schack matt, när han valde att flytta fel spelare i sitt avgörande drag.
Jag tror vägen blir lite krokig, men det finns inte ett tvivel i mig att nu är det på väg att vända, och för alla berörda ska det till sist lösa sig.
Faktiskt, jag är full av förtröstan och det känns upplyftande.
Kära, älskade familj och vänner och även alla andra bekanta som dragits med i denna karusell: Nu kör vi:)

Huff, det var det om det!

Måste gå och packa lite inför morgondagen, leta fram regnbyxorna.
Det är inte trevligt att sitta kall och blöt i skogen i timmar.
Fast sällskapet lär ju hålla humöret uppe iallafall.

Nattinatt och kram på er alla... 
Postat av: Kattzi

Hoppas verkligen att allt till slut löser sig, en jävla soppa har d blivit. Å att ni spelat ut grisen helt...;)

2009-09-20, 12:58:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!