Slapp och slö

Är vad jag varit idag.
Vaknat tio i sex och fört småpojkarna till bussen.
De har varit till Gruvtrollets lekland med dagis, och de har haft jättekul!
Verkligen bra gjort av dagis.

Sen försökte jag somna om, men det gick inte och så fick jag besök.
Så jag har bara tittat tv och druckit kaffe med Sussi och sen Madde.
Hade jag inte varit på tre promenader med Kira hade jag nog varit alldeles jäst i skallen.
Nu sitter jag och hoppas att löftet om att sova i min säng ska få de små liven att somna inom en närmare framtid.
De har nämligen sovit på bussen hem...

När jag rastade Kira så sket hon naturligtvis på ett ställe som man vill ha bajspåse med sig och ta upp det från.
Men så tänkte jag att deras hund har minsann lämnat betydligt fler extremiteter på vår gård, now it's time for payback!
Och vandrade vidare...

Kom hem , hämtade påse och slängde skiten...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!