Söndag

Det är jättefint väder ute, lite växladne molnighet, men varmt.
Och mina småpojkar vägrar konsekvent gå ut!
De får inte titta tv eller spela innan de gått ut, men likförbenat så vägrar de.
Dom leker så bra tillsammans som aldrig förr och nånting måste vara fel, alltså...
Ja, fast Max har dekorerat hallgolvet med en välkomnande liten bläckplump förstås, så helt onormalt är det inte.

Kira har upptäckt att det är väldigt mysigt framför kaminen.

Hon tittar på elden ett tag sen lägger hon sig ner och sover i timmar ibland.



Här sitter hon i Maxis famn och tittar på lågorna:)

Var till Kuttis igår och hälsade på släkten.
Det är en härlig skara mostrar och morbröder jag har, och deras avkommor oxå.
Man får en sån känsla av samhörighet med dem, alltid nån som lyser upp när man kommer instövlandes.
Är så glad att de behöll Faaris hus som samlingspunkt, annars hade det inte varit lika lätt att samlas så här till potatisupptagning och som nu rivning och röjning i Saivo.
Och jag är verkligen tacksam över att de är mina släktingar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!