Voi, voi

Vad fort denna lediga vecka gick.
Som de alltid gör.
Ändå blir man lika besviken och förvånad.
Men, men, bara två veckor kvar till nästa lediga vecka!!

Var i Spärren igår med Sussi och Berith och hade lite mysigt.
Jättecosy var det faktiskt, åt ost och kex och drack öl och vin.
Sen bastade vi och surrade långt in på natten.
Det är min slags fester, lugnt och med gott sällskap.
Om man sen går ut på krogen så blir det aldrig lika kul.
Gänget splittras och man blir fattig på köpet:)
Enstaka gånger kan jag säga att jag haft kul ute på krogen.
Samtliga måste nog räknas till lokala stället Ratkin/Davvi.
Antagligen för att man känner de flesta som är där.

Nä, tacka vet jag förfesterna, de är alltid trevligast.

Men jag kan ju verkligen inte påstå att jag är en festprisse.
Senast jag var på en ordentlig fest, om man inte räknar de få öl jag tog marknadshelgen på saksagatan,
så var det kusinfesten i skellefteå förra sommaren.
Ja några partyn har jag varit på därimellan, men nykter.
Och haft lika trevligt som de som festar oxå:)
Det är verkligen underskattat att gå på party nykter.
Enda nackdelen är väl att man hamnar som chaufför...

Nu ska jag softa lite framför tv:n om det finns nåt intressant.

Nattinatt
Postat av: Martina

Sådana fester tycker jag också om. Vill också ha det med alla mina vänner

2009-09-12, 23:15:17 -
Postat av: sussi som

hörr!! de var skiiiit trevligt!!

de gör vi om igen, brudar i buchen he he

2009-09-13, 22:14:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!