Vroom

Jag har kört med min nya dammsugare idag igen:)
Den är i färgen Diamond Sand, men jag skulle väl säga Guld på svenska.
Och det fanns ingen bebbe med i paketet.

Alla intressenter får komma och pröva suga med den, boka gärna innan så det inte blir två på samma dag.
Onödigt tycker jag.

Inatt har Kira varit kräksjuk.
Sista gången spydde hon kl fem nånting, så det har inte blivit så mycket sammanhängande sömn inatt heller.
När Max slutat hålla oss vakna med sitt hostande så börjar hunden kräkas...
Inte konstigt att jag sitter och gäspar bakom kassan på jobbet!

Idag/kväll ska jag göra min plikt som klädvikerska, börjar bli tomt i ungarnas garderober.
Jag har försökt med "vika-varje-tvätt-direkt-när-den-är-torr" metoden flera gånger men den fungerar inte på mig:)
Så det blir en timmes vikande varannan vecka, typ, och sen börjar jag samla igen...

I helg blir det jakt med b la mina av mig egenmäktigt inadopterade systrar.
Vivi, Martina och Sarah: det blev det här istället för ikea iår (jag fick ju inga egna)
Det har jag sett fram emot i flera månader, eller så.
Hoppas vädergudarna är med oss.
Behöver inte alls vara sol, bara det inte blir lika blött som när det senast begav sig för två år sen.

Det var väl den närmaste framtidsplaneringen i stora drag, vi får se vad som sker i verkligheten...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!