I snurren

Jag har typ anmält Kira till en utställning här framöver.
Det kommer gå åt skogen för hon kan ju inget.
För att jag inte har lärt henne nåt...
Men i dag när vi var och sprang så tränade vi lite "runt i ringen" på gamla kyrkoparkeringen.
Tur att det ligger så avlägset så ingen såg oss.
Och inte var hon helt oäven, men det är ju klart, vi var ju ensamma.
Med massa andra hundar och människor kommer hon antagligen inte ens veta vad hon heter...

Idag bokade jag tågresan för mig och Matilda hem från Umeå.
Så nu är det helt klart att vi åker ner och hälsar på Martina och Daisy:D

Postat av: sussi

PÖSS IGEN

2010-04-25, 20:53:27 - URL: http://frutsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!