Mannen från Pältsa

Idag har vi följt honom till hans sista vila.
Varje gång man är på begravning och ser människor vars liv berörs så får man sig en tankeställare.
Och man lovar sig att ta bättre tillvara på sina nära och kära.
Men det dröjer inte länge tills man är tillbaka till samma, vanliga lunk.
Det där som vi kallar livet...
Fast jag måste säga att jag med åren verkligen blivit mer tacksam för det liv jag ändå lever.
För de människor jag valt att dela det med och de människor som gett mig den äran att få dela deras.
Måste bara bli bättre på att uttrycka min tacksamhet så dessa människor vet hur mycket de betyder för mig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!