Naturligtvis!

Jag sa ju att det skulle vara soligt idag, jag jobbade ju!
Sol och knallblå himmel hela dagen lång.
Men jag hann oxå få lite eftermiddagssol.
Vi åkte och hälsade på Vivi och Enid i Stugan och jag passade på att ta med skidorna.
Tänkte ta en tur längs elljusspåret innan jag hälsade på.
Dock hann jag inte så väldigt långt innan jag kysste marken, bokstavligen.
Det var lite vingligt, visst, men det har jag ju klarat av förut.
Så jag kan för mitt liv inte förstå hur jag helt plötsligt ligger där och hur i **** jag kunde landa på ansiktet...

Därför åkte jag bara till Stugan och senare tillbaka till bilen, så det räknas knappt som en skidtur:)

Nu sitter jag och tittar på tv och bloggar samtidigt.
Alldeles ensam vaken i huset, alla fem barn sover. (bonuspojke)
Och gubben med.
T o m hunden snarkar.
Kanske det är läggdags för mig med?

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!