Onsdag utan Grey's

Men det gör inget för det är SM-final i hockey istället.
Fast jag kanske inte hinner se så mkt, måste hämta Matilda från Mertajärvi.
Och röra på fläsket lite...

Jag fick en massa pengar i skatteåterbäring i år igen.
Undrar vad jag ska göra med alla dom.
Tyvärr hinner jag inte få dem innan jag åker till Umeå.
Men jag kan ju låna lite av gubben så kan han få tillbaka när de kommer kring midsommar...
Ingen ränta.
Hade tänkt mig en ny mobil, men kom till sans.
Insåg att min som jag har tyvärr fungerar alldeles utmärkt.
Så vi väntar med det, kläder behöver jag åtminstone.

Huff, mätter i magen ännu.
Det blir jobbigt att springa ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!