Skärtorsdag

Helgens galnaste dag på jobbet.
Idag var inget undantag.
Var kommer alla människor ifrån????
Men det gick utan större problem, till sist.
Trots att dagen inte började så bra.
När jag steg ur duschen var hela toagolvet täckt med vatten.
Stopp i avloppen...

Sen hann jag inte ens till jobbet innan de ringer därifrån och säger att kortläsaren inte funkar.
På skärtorsdagen!
Jag trodde det skulle bli den värsta dagen i historien.
Men jag lyckades fixa det och jag tror jag fixade det mesta som jag skulle komma ihåg på jobbet idag.
Så det blev en rätt ok galen dag iaf.

Som avslutning bjöd mor min på palt och det var såå gott, som vanligt:)
Nu sitter jag och tittar på Harry Potter, helt ointresserad.
Enda behållningen är att han som spelar Edward i Twighlight är med...

Känner faktiskt för att hoppa i säng.
Imorgon bär det av till Mertajärvi, en hel dag i goda vänners lag:D

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!