Solen skiner köp gardiner

Månen ler, köp fler...

Idag har jag fått lite sol.
Trots att jag är ledig i helg så var det kanonväder.
Gud måste kollat fel i sin kalender...
Jag som tänkte lägga upp skidorna på vinden för i år fick en helt underbar skidtur idag.
Åkte och tog en kaffe med Denny m familj, Christer och Lidde vid Jyppärisaari (eller hur den nu heter).
verkligen härligt väder!

Hoppas det blir lika fint imorgon.
I så fall åker vi en tur till grannbyn.
Fast Pääri ska ringa till Max, de hann inte vara med varann idag.
Max saknar sin kompis.
Och nu har han oxå börjat fråga efter Henna ibland.
De som annars bara slagits tillsammans:)

Som min farmor sa när vi var in med hela skaran idag, Hoj, vad de växer fort!!

Usch, bara skit på tv på helgerna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!