Avgiftning

Jag har satt mig själv på avgiftning.
Kolhydrats-avgiftning...
Tillsammans med Carina på jobbet ska vi ha godislöfte, och för att det ska bli lättare att bli av med sockersuget så tar jag en kickstart på två veckor och får det ur systemet.
Än så länge går det bra...en hel dag utan snabba kolhydrater:D

Alltså, vad är det du har gjort, NINA???
Varje gång jag (och antagligen alla andra fem pers) går in på karrememma.se så kommer det upp lösenkrav till ninokalainen!!
Hallå, det är visserligen bara att klicka bort, men what's going on?

Idag skulle I-L haft semester.
Den som skulle jobba istället för henne sket helt enkelt i att komma.
Snäll som hon är kom I-L och jobbade så jag slapp jobba 10 timmar.
Jag är inte alls glad i en viss människa just nu, hoppas jag slipper se henne nånsin igen...
Så gör man ju bara inte!
Postat av: C

Huff den skylten kommer upp när jag vill kommentera dig åxå och när jag ska tillbaka igen och alltid :) Jaa Nina... Vissa människor gör tydligen som dom vill :( Inte ql när andra drabbas av deras "glömska" :(

2010-08-31, 17:28:57 -
Postat av: nina

haha jag VWEEEET, det blev så på min kusins blogg för jag fixat hennes blogg, byt stilmall så fixar det sej ;p

2010-08-31, 22:10:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!